2014. szeptember 24., szerda

Összefoglaló

Nagyon régen még a középkorban, ahol árulják a fiatal parasztfiúkat a nemeseknek, hogy a rabszolgájuk legyen, minden máshogy működött.
Betekintést láthatunk Louis Tomlinson életébe, aki Anglia hercege, és a tizedik születésnapja alkalmából elmegy, hogy vegyen valakit "játszótársnak". Azonnal magával ragad egy vézna kisfiút, akinek arca rendetlen a kusza fürtöktől, amik a szemébe lógnak, s imádni való gödröcskék díszítik arcocskáját.
Attól a pillanattól kezdve, ahogy Louis-val megismerkednek, mind a kettőjük élete fenekestül felfordul, majd megszakítatlanul egymásba fonódik és nincs az a fenyegetés, vagy társadalmi ellentét, ami el tudná őket taszítani egymástól.
Azonban attól még egyáltalán nem biztos, hogy ezt ne próbálnák meg.

4 megjegyzés:

  1. Itt vagyok, és nagyon várom az első részt.
    Izgalmasan hangzik,,,, ha hiszed, ha nem, épp azon gondolkoztam, milyen szívesen olvasnék/írnék egy olyan Larrys történetet, ami nem napjainkban, hanem sokkal régebben játszódik.
    Kíváncsi vagyok, a fordításra pláne, mert én is rengeteget szenvedek a sinisterrel.... Jó munkát, és ha segítség kell, írj nyugodtan!
    becca.prior6@gmail.com

    Ha szeretnéd, és nincs aki átnézze, mielőtt kiteszed, szívesen besegítek...

    SOKSOKSOK sikert!!!

    Puszi: Becca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi hogy benéztél:)) Igen, nálam is ez volt, mikor elolvastam az eredetinek az összefoglalóját, úgy voltam vele, hogy egyszerűen muszáj ezt lefordítani. Huh hát az bizos, hogy érezhető lesz benne a középkori hatás.:D
      Rendben, köszönöm a segítséget, biztos fogok majd egy-két nehezebb résznél írni.
      És még egyszer köszi: Judit.xx

      Törlés
  2. Ohh minél hamarabb kérem az első részt! Mar ez a kis bevezető is teljesen megfoogott!!! Imádom a Larry-s sztorikat és a "gyűjteményembe" már csak egy ilyen hiányzott! :)))
    Amint tudod hozd az első részt Drága!!!
    Pusz:
    ~Gabrielle C.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor biztos vagyok benne, hogy ezt a mindennapinak nem mondható történetet is imádni fogod. Remélem holnapig még van erőd kivárni az első fejezetet.:)
      Judit.xx

      Törlés